早陣子同好姊妹試過八幡屋的日本料理之後,發現這間店原來還有間涮涮鍋!

加上東張西望都有介紹過,好像很吸引呢~

於是決定同老公去撐下枱腳啦 ❤

 



嘻嘻,放工後六點半就到達啦,所以唔駛點等位就入得!

(之後食飽飽八點鐘走的時候,門口就好多人在等位囉)

 



這裡90分任飲任食,以牛肉為主題!

今次我地就叫了「嚴選黑毛和牛」同埋升級「至尊海鮮盛宴」呢!

 



嘻嘻,今日我地點了鴛鴦鍋!

 



辛辣泡菜湯以及蕃茄濃湯

蕃茄湯底味會甜一點及濃郁一點,而泡菜湯則是鮮味一點呢!

 



「嚴選黑毛和牛」

 



色澤鮮明的牛肉,灼過後吃下去好鮮,肉味好濃呀

 



因為老公戒牛的關係,佢點了美國黑豬來吃!

 



豬片切得薄薄的,縮短了煮熟的時間

吃下去肉味亦是很濃的一種,第一次覺得火鍋灼豬肉原來都好好味,唔一定要食牛呢!

 



話說回來,之前加了錢升級有海鮮配料

蜆、帶子貝、海中蝦、廣島蠔、鯛魚片。。。


蜆灼熟後變得有點細粒,不過肉味好鮮甜好正!

蝦跟魚都好新鮮,蠔亦唔腥又好鮮美。

 



另外,亦有三款刺身!

見到蠔的擺法就想起了放題那間分店,都是一啖唔需用餐具就咁食得。

生蝦亦大大隻,好肉地又鮮甜。

 



吃到咁上下就去找找配料!

原來餐廳早已滿場啦。

 



火鍋配料有好多選擇!少不了丸類及蔬菜類等等。

 



就是弄個醬油都好多配料選擇!

我最喜歡落芫茜跟炸蒜,配埋少少酸味好爽~

 



場內還見到有咖喱牛肉配白飯,男士們有飯落肚可以更抱抱!

 



嘻,我就最愛吃蔬菜類,所以夾了好些瓜菜及菇類回來!

見到小熊仔的魚旦好得意,又忍唔住夾!


我最喜歡那個大菇菇,灼後好鮮甜沒有青味。

"福袋子"灼後吸滿了湯底,好入味

 



同場加映,自助區域!

 



「爐端燒區」

即場燒製~~新鮮滾熱辣!

 



烤蝦烤雞翼,嘻嘻,一嚐BBQ味!

個雞翼是鹽燒來的,香濃味美,正。


沒想過火鍋都可以有這些東西。

 



「天婦羅區」


都是即製的,有南瓜、冬菇、茄子、蕃薯及蝦等等!


不過我開始好飽啦,所以沒有夾來吃了。

 



見到「刺身區」又忍唔住!

 



希靈魚好鮮,油甘魚又甜又軟綿綿。

吞拿魚則甘甜而三文魚超甜超綿滑呀!

 



呵呵,最後要來杯沙冰,將火鍋的熱情降溫。

 



如果唔喜歡沙冰,也有好多不同種類的飲品選擇!

 



我就被那甜品櫃吸引了!

 



而且見人整雪糕我又心思思

 



最後拿了一些甜品及雪糕!

哈哈,我老公都話我大食 XDDDD


值得一讚個雪糕,非常幼滑,牛奶雲呢拿味濃郁得來清甜,唯獨是要快食,因為溶得好快


甜品亦令我刮目相看,甜而不膩,小小顆真是忍唔住口呢。

 

 

整體來說,我最喜歡這裡的食物十分新鮮,質素頗高!

任飲任食的火鍋來說,真是有很多食物選擇。

連刺身、爐端燒、天婦羅及甜品也任食,確實令人吃得十分開心及滿足


~~~~~~

 

想留意我最新的狀況?

就去Facebook Page找我吧~

嘻,得閒來聊聊天

交流交流一下❤

多謝!

 

❤❤❤❤❤

 

本文章內容純屬個人分享,並不代表該品牌之言論及立場。

 

以上產品及相關資料均由該品牌提供,如需要更多產品資訊,請自行聯絡品牌查詢,或尋求相關專業意見。

 

如有任何引起之損失或法律糾紛,本人概不負責。

 

❤❤❤❤❤

 

☆═━☆═━┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈┈━═☆━═☆

 

歡迎聯絡我邀約 ❤ 產品試用 ❤ 出席Event ❤ 服飾穿搭 ❤先謝過!

 

 

尋找蔓地:

♥ rhmandy@gmail.com 

♥ Facebook Page ♥ Weibo ♥ Twitter ♥ Instagram ♥

♥ Blogger ♥ Wordpress ♥ Pixnet 

♥ BE Blog ♥ she.com  theZtyle ♥ We Share ♥

♥ ELLE ♥ iTrial ♥ U Blog ♥ ASIA She Win ♥

♥ Beauty Life ♥ Lady Qooza ♥ Qooza Beauty ♥ BeautyExp ♥

♥ My Age ♥ BlogDB ♥ Salad Blog ♥ Openrice ♥

arrow
arrow

    Mandy蔓地맨디 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()